Posts

Showing posts from December, 2011

Awwwwwwwww

Image
Sweet :D

RINGGS

Image
YUKELING IS GONNA TRY TO MAKE RINGS LIKE THAT, WHEN SHE WAKE UP LATER.
Holy, i'm so so tempted to make now, but i'm afraid i will be so shag later.
Haven't slept yet, gonna just sleep for a few hours, wake up and go buy my stuff hahaha.
I hope i will be able to buy it! THEN I WILL MAKE A LOT OF IT HAHAHHA.

DONG ZHI

Image
YUKELING IS A GOODKID TODAY. WOKE AT 6AM TO MAKE TANGYUAN FOR MUAH FAMILY :D
Hahahahah. I'm surprised i could wake, since i slept at 4am :P
Meeting banana & co later to talk about class chalet and stuff, i hope i won't doze off later.
I wonder what should i do now, i'm not tired o-o

Okay, pictures! :D









Dyed Hair

DYED MY HAIR @ AUNT'S HOUSE TODAYY. MUCH BRIGHTER THAN EXPECTED.
MYGAWDDDDDDD. IT'S SEXY THO :D

Dark copper blonde !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Image
CUTEST THING EVERRRRR

HELIX

Image
HELL YEAHHHHHHHHHHH I JUST GOT A HELIX PIERCING.
LIKE FINALLY \M/ HAHAHAHAHAHAHHAHA
Wanted to do it at 77th street but it cost friggin' $17 so we went to some shop @ bugis street. Okay. It's not really pain now, so i think the alcohol is still taking effect. I just pray it wouldn't be so pain later on :\ Yuyue got her piercings at both earlobes too! HAHAHAHA :D

Okay! Some random pictures :D
Sitex 2011 Dinner w/ Xiaoyi & Grandpa


Kbox w/ Sai, Shuting & Yuyue

Everyday i'm working




Shopping for shoes!

Piercing day

Autumn's concerto

Image
Just finished watching Autumn's concerto! Though it came out long ago la :D
ME LOVE THE SHOW!
Cried like shiatz at the beginning of the show, it was so sad :'(
Their love was so sweet awwwwww. Xiao le's damn cheeky yet cute hehe.
Okay, time to get back on my anime & manga for now.
Gonna go pool and get helix/cartilage piercing tomorrow!
Kinda scared. Mmmmmmmmmmm, the pain maybe.

Drama sadness

Gosh. Just cried like a baby infront of my computer while watching episode 6.
It was like so damn sad can T-T.........
I shall continue tomorrow, i've cried too much today :'(

Celebrate xmas with Pokemon!

Image

Free ice-skating!

Image
AWESOMEZZZZZZZZZ

Pikachu ♥!

Image
FINALLY! Not working for a few days. Had been working almost everyday @ Ritz-Carlton.
Though I'm happy to rest and enjoy my holidays, I still don't like getting my pre-booked shift cancelled upon, and most of all, not being able to earn more money T-T..
Getting a tad tired of the job. Maybe i should find some other work to do. Should I?
I wanna do different jobs everyday! That'd be so cool :D
But I don't wanna leave RC tho, i will miss the people there :(

I WISH THERE WAS A LIVE-ACTION MOVIE, REALLY.